Pomegranate E Vitamini Yağı

Merhaba Arkadaşlar,POMAGRATE

Hemen ilk paylaşımımı yapıyım istedim. Dünyanın bütün meşhurları bu ürünü kullanıyor İngiltere kralı, rahmetli başkan Keneddy , Nadia Komanacii ,Bridget Bardot :)))  Ahh bu Şener Şen replikleri :))

Şaka tabiiki ama bu ürünü ben kullandım ve inanılmaz memnun kaldım. Nar özlü E vitamini yağı kutunun içinde 60 kapsül var kapsülleri patlatıp yüzünüze uygulayabiliyorsunuz isterseniz ellerinize de sonuçta E vitamini cilde çok iyi gelen bir vitamin. Ben cildime uyguladığımda ince çizgilerin kaybolduğunu farkettim ve pırıl pırıl oluyor cildiniz. Eğer yağlı bir cildiniz varsa yaz günlerinde kullanmanızı önermem malum sivilce yapabilir.Ürünü watsonslardan alabilirsiniz üstelik fiyatı da çok uygun 20-25 TL arası bir rakam. Net hatırlayamadım şimdi 🙂

NAR

Yine görüşeceğiz

Sevgiler:)

Betül

Bir Cevap Yazın

