Yves Rocher Fondöten

comfort cream fondöten

Selam Arkadaşlar,

Yves Rocher , hepimizin bildiği gibi bitkisel içerikler kullanılarak üretilmiş bir Fransız makyaj ürünleri markası. Kabul ediyorum Fransa ‘da bestseller bir marka değil fakat ben hem genelde ürünlerinden hem de fiyatlarından çok memnunum.Cildimde bulunan vitiligo ve çiller yüzünden ayrıca sarışın olduğum için devamlı makyaj yapmak zorundayım.Dolayısıyla ince fondötenler tercihim değil ancak çok kalın ve nefes aldırmayanlar da değil.

Yves Rocher comfort cream fondöteni 2 yıldır kullanıyorum.Hem ten rengini bütünlüyor hem kesinlikle iyi bir kapatıcı hem de çok naif bir ışıltı veriyor  kesinlikle pudra kullanmayın üstüne bu ışıltıyı gölgelemeyin.

Ben doğum günümde aldığım için 2. ürüne %50 indirim vardı 2 tane aldım 🙂 Fiyatı 62.90 TL bir çok markaya göre oldukça uygun ve sonuç muhteşem…

Öpüldünüz.

Betül

Bir Cevap Yazın

